Hotelkamer voor mezelf alleen! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu Hotelkamer voor mezelf alleen! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu

Hotelkamer voor mezelf alleen!

16 Juni 2017 | België, Oostende

Ik ben al weer over de helft als ik dit verslag schrijf. De tijd gaat erg snel. Het is hier nu goed weer en zodra ik vrij ben voelt het een beetje aan als vakantie. Het is erg druk op het strand en in Oostende zelf, het hotel zit volgeboekt dus dit betekent dat het ook erg druk is in de brasserie en op het terras. Aan het begin van mijn stage moest ik vooral het eten serveren en afruimen. Sinds kort sta ik ook af en toe aan de bar. Dit is erg leuk om te doen en iets minder zwaar werk. Mijn kamergenoten zijn inmiddels weer naar huis omdat zei een stage van 5 weken hadden. Daarom heb ik weer een hotelkamer voor mij alleen. Dit is toch wel fijner omdat je zo toch een beetje meer ruimte hebt en je geen rekening met andere hoeft te houden. Binnenkort krijg ik wel waarschijnlijk weer nieuwe kamergenoten.