Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel!

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2017 | België, Oostende

Ondertussen zit ik alweer 4 weken in Oostende.
Wat gaat de tijd toch snel. Ik vermaak me goed met andere stagiares en collega's. Oostende is een leuke stad om op stap te gaan want het heeft een klein en gezelig centrum. Afgelopen week ben ik een weekendje naar huis gegaan. Dat was toch wel fijn omdat je dan weer je vrienden en familie ziet. Alleen was het wel weer even wennen om dan weer terug naar oostende te gaan.
Het werk dat ik doe is wel zwaar en ik werk op niet zo fijne tijden waardoor ik niet veel vrije tijd heb dit is dan weer jammer.

  • 16 Juni 2017 - 09:41

    Ingrid Oosterling:

    Ha Lukie,

    Leuk om te lezen. Hoe kom ik bij week 1 en 2 ? Je hebt nog wel wat weekjes te beschrijven als je alle weken moet. Hou je het goed bij, anders worden je verslagjes wat algemeen. Nog even volhouden! Over 4 weekjes ben je weer thuis en gaan we lekker samen op vakantie. Succes en veel plezier in Oostende!

    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Oostende

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3434

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: