Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel!

15 Juni 2017 | België, Oostende

Ondertussen zit ik alweer 4 weken in Oostende.
Wat gaat de tijd toch snel. Ik vermaak me goed met andere stagiares en collega's. Oostende is een leuke stad om op stap te gaan want het heeft een klein en gezelig centrum. Afgelopen week ben ik een weekendje naar huis gegaan. Dat was toch wel fijn omdat je dan weer je vrienden en familie ziet. Alleen was het wel weer even wennen om dan weer terug naar oostende te gaan.
Het werk dat ik doe is wel zwaar en ik werk op niet zo fijne tijden waardoor ik niet veel vrije tijd heb dit is dan weer jammer.

• 16 Juni 2017 - 09:41

Ingrid Oosterling:

Ha Lukie,

Leuk om te lezen. Hoe kom ik bij week 1 en 2 ? Je hebt nog wel wat weekjes te beschrijven als je alle weken moet. Hou je het goed bij, anders worden je verslagjes wat algemeen. Nog even volhouden! Over 4 weekjes ben je weer thuis en gaan we lekker samen op vakantie. Succes en veel plezier in Oostende!

Liefs mama