De 7de + 8ste week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu De 7de + 8ste week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu

De 7de + 8ste week

18 Juni 2016 | Luxemburg, Luxemburg

De afgelopen weken waren minder leuk omdat we vooral vervelende klusjes moesten doen. Voor de zomer vakantie is het niet zo druk maar er moeten wel veel dingen gebeuren. Zo moeten er klusjes gebeuren zoals schilderen harken of schoonmaken. Dit zijn klusjes die we minder graag doen maar ook moeten gebeuren. Omdat de camping erg groot is gebeuren er veel klusjes op grote schaal. Zo snoeien ze alle heggen en hellingen van de camping tegelijk dus moeten we 4 dagen achter elkaar harken of alle huisjes schilderen dit duurde anderhalve week. Dus dit werk is eentonig en niet erg leerzaam gelukkig mogen we afwisselen en binnenkort weer achter de bar staan of in de winkel. Verder is het hier erg gezellig en erg goed weer.