De eerste weken - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu De eerste weken - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu

De eerste weken

Door: luuk

Blijf op de hoogte en volg

25 Mei 2016 | Luxemburg, Luxemburg

Toen ik aankwam bij camping Nommerlayen wist ik nog niet wat ik moest doen omdat er nog geen echte afspraken waren gemaakt en de leidinggevende niet aanwezig was. Daarom ging ik de volgende ochtend langs de receptie om te vragen wat ik moest gaan doen. Mijn leidinggevend is Eline zie geeft leiding over de medewerkers vanuit Nederland die hier overnachten en over de stagiares. Eline vertelde mij dat ik achter de bar mocht gaan staan. Op het begin was dit erg wennen maar later kreeg ik het allemaal beter onder de knie en werd het steeds leuker.

In de eerste weken zijn we erg druk bezig geweest, dit omdat het meivakantie was en daarna Pinksteren. Ik achter de bar, Wesley in de winkel en Bob bij het animatie team, later kwam Majid er ook bij, hij mocht ook achter de bar. Ik moest elke dag van de week van half 2 tot 23 hard werken. maar buiten de vakantie krijgen we een dag per week vrij. Het is de bedoeling dat we om de 3 weken doorwiselen van taak

Verder zijn er ook nog andere medewerkers ongeveer even oud als ons. 2 van het animatie team en 1 voor de winkel, 1 voor de bar en 1 voor het zwembad. Deze andere medewerkers bleven alleen tijdens de meivakantie en Pinksteren en gingen daarna weer naar huis behalve Gijs die net ze examen heeft gehaald die blijft 6 weken. Het is erg gezellig met de medewerkers en andere stagiares vooral de vrije dagen zijn leuk omdat er veel te doen is op de camping zoals; bowlen, biljarten, zwemmen, voetballen, basketballen, naar het dorp, etc

We eten meestal met zijn allen samen en slapen verdeeld over 3 kamers.
Wat ik erg fijn vind is dat er sochtends en smiddags altijd brood klaar staat en beleg en dat er savonds eten word verzorgd door een kok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 3446

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: