De laatste weken van mijn stage - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu De laatste weken van mijn stage - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu

De laatste weken van mijn stage

Blijf op de hoogte en volg

28 Juni 2016 | Luxemburg, Luxemburg

Ik ben nu klaar met mijn stage. De laatste weken van mijn stage waren de leukste weken van mijn stage,omdat het erg gezellig was met de andere stagiaires en het weer was ook goed waardoor we in onze vrije tijd leuke dingen konden gaan doen zoals, zwemmen, een stad bezoeken of voetballen. In de laatste weken moest ik s'ochtends vroeg brood bakken en verkopen in de winkel met Wesley of ik moest minder leuke klusjes doen zoals iets schoonmaken. Bij het broodbakken moest je meestal vroeg op maar dan was je wel in de namiddag en avond vrij. Over het algemeen zou ik de stage alleen aanraden aan anderen als je met een klasgenootje er heen gaat. Ik denk dat als je er alleen heen gaat dat je je niet erg op je gemak voelt omdat er maar een paar mensen er Nederlands praten en je je anders erg gaat vervelen in je vrije tijd als je er alleen zit. Een groot voordeel van de stage vond ik dat het ontbijt en middageten voor je klaar stond en dat het avond eten door de kok van het restaurant werd klaargemaakt. Dit scheelt veel geld en zo eet je lekker en gevarieerd. Als punt zou ik mijn stage een 7 geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 3443

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: