De 3de en 4de week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu De 3de en 4de week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu

De 3de en 4de week

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2016 | Luxemburg, Luxemburg

De meivakantie en Pinksteren zijn voorbij. In de vakantie's werken is erg leuk omdat het dan drukker is.

Ik heb vooral bij de bar en het restaurant gestaan in de meivakantie dit was erg hard werken omdat we maar met 2 man stonden. Omdat ik nog nooit in een restaurant of bar heb gewerkt is het wel even wennen. Ik heb nu al 2 keer iets laten vallen. Aan de bar en het restaurant moet ik elke dag van 13:45 tot 23:00 werken.

Met Pinksteren moest ik animatie doen. Dit betekent dat ik met kinderen activiteiten moet gaan doen. Dit varieert van een voetbaltoernooi organiseren tot tekeningen maken met kinderen. Bij animatie moet je al om 10 uur beginnen en heb je je laatste activiteit rond 20:00 maar daar tussen heb je wel veel pauzes.

Nu de vakanties voorbij zijn moeten we huisjes schilderen dit is minder leuk om te doen maar omdat het niet druk is, kun je niet veel andere dingen doen op de camping. Volgende week mag ik in de winkel staan en brood bakken.

  • 31 Mei 2016 - 19:28

    Karin Swijter:

    Hoi Luuk, dat klinkt wel heel afwisselend. Kan nooit saai worden toch? Heel veel plezier met Majid en Wesley (hebben zij al een waarbenjij.nu?). Groeten van Marieke, Myke en Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3445

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: