Laatste weekjes alweer! :0 - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu Laatste weekjes alweer! :0 - Reisverslag uit Oostende, België van luukoosterling - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes alweer! :0

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2017 | België, Oostende

Nog 2 weekjes en dan zit mijn stage er al weer op. Tot nu toe verschilde het heel erg van moment tot moment of ik het hier naar me zin had. Soms had ik even een dagje dat ik er echt door heen zat en het liefst naar huis zou gaan en soms had ik het wel naar me zin in Oostende. Vooral in de drukke weekenden waar in ik hard moest werken en weinig vrije tijd was ik er een beetje klaar mee. Maar op mijn vrije dagen heb ik het erg naar me zin. Zo ben ik vorige week met een collega met de auto naar knokke geweest, dit was erg gezellig en leuk om te doen omdat je zo ook nog iets van de omgeving ziet. In mijn vrij tijd ga ik uit in Oostende, af en toe naar het strand en ik heb een abonnement genomen bij een sportschool in de buurt van het hotel.
In de afgelopen weken zijn er een paar nieuwe medewerkers bijgekomen die ook meer van mijn leeftijd zijn. Dit zijn studenten die in de zomer in de brasserie wat extra bijverdienen. Dit maakt het werk gezelliger en leuker. In het begin vond ik het vervelend om te werken, vooral omdat er veel dingen fout gingen en ik niet wist hoe alles moest maar nu ik beter begin te worden in het bedienen en omgaan met klanten word het ook leuker. Hierdoor zit er ook een beetje extra uitdaging in. Het is namelijk altijd leuk om een complimentje te krijgen van een gast of een beetje fooi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Oostende

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 3441

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: