De 5de en 6de week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu De 5de en 6de week - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van luukoosterling - WaarBenJij.nu

De 5de en 6de week

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2016 | Luxemburg, Luxemburg

Ik ben nu meer dan 6 weken op de camping Nommerlayen, tot nu toe bevalt het wel goed. Het is nu erg gezellig met de andere stagiares. Op het begin irriteerde we ons wel soms aan elkaar omdat we de hele dag samen klusjes moesten doen en samen eten dus we waren de hele dag samen terwijl iedereen ook wel tijd voor zichzelf nodig had. Nu heeft iedereen weer meer zijn eigen taken. Ik en wesley bakken sochtends samen het brood. Dan moet ik in de winkel beginnen en dan zit wesley smiddags in de winkel. Daarnaast moeten we dan wel ook nog klusjes doen zoals dingen schoonmaken, tuinieren, etc.

Aankomend weekend ga ik een weekend naar huis, hier heb ik erg veel zin in omdat ik even wil uitrusten van het werk en zin heb om vrienden en familie weer te zien.

  • 15 Juni 2016 - 09:44

    Thomas Noordeloos:

    Hi Luuk,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. En fijn dat je je draai hebt kunnen vinden.

    Groet,

    Thomas

  • 15 Juni 2016 - 13:15

    Kimberley:

    Hoi Luuk,

    Goed dat je een beetje je draai hebt kunnen vinden.
    Veel plezier nog!

    Groeten,
    Kimberley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 3435

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Thermea Palace

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Stage, Camping Luzemburg

Landen bezocht: